MukaSurat

Tuesday, May 01, 2012

Perbandingan Antara CASTED dan MINTED Silver Bar



 Ini Casted Bar Silver








Ini Minted Bar Silver

Nah. Sudah jelas bukan? Sedikit pernyataan dan persoalan.
Pernyataan: Anda sudah maklum bahawa emas dan perak adalah aset kalis inflasi, penyimpan atau pengukur nilai yang paling baik, pelaburan yang sangat baik semasa kitaran pelaburan (investment cycle) lebih memihak kepada komoditi (seperti mana sekarang ini) dan anda juga telah sedar bahawa ekonomi DUNIA sedang di ambang kejatuhan yang begitu buruk di dalam sejarah ekonomi kapitalisme – sudah pasti Malaysia antara negara yang terjejas teruk.
Persoalan: Anda sayangkan keluarga dan teman-teman anda bukan? Sebab itu anda juga ingin mereka selamatkan harta/aset mereka dengan menukar sebahagian (bukan semua ye) duit ringgit (RM) mereka kepada emas dan perak bukan? 

Baiklah. Masalahnya sekarang ini, sangat sedikit orang yang sedar tentang potensi kenaikan harga perak. Ramai yang tak sedar bahawa harga perak masih sangat murah berbanding emas dan ini menunjukkan keinginan dan kesedaran untuk melabur ke dalam perak adalah jauh lebih rendah berbanding emas. 

Bagaimanakah cara yang terbaik untuk anda meyakinkan mereka bahawa Logam Perak ini adalah Emas masa hadapan?? Bagaimanakah pembuka bicara yang paling mudah untuk anda mula menceritakan kepada mereka tentang kepentingan untuk melabur dalam perak secara fizikal?
Jawapan: Fahami mind perception manusia.
Manusia lebih mudah tertarik dan sedia mendengar dan melihat terhadap benda yang CANTIK. Apatah lagi kalau iimau Malaya dan Enggang yang mewakili genre dan DISCOVERY MALAYSIA.. Lebih nyata lagi ia adalah PRODUK KELUARAN MALAYSIA! Maka, antara yang  paling mudah ialah dengan menunjukkan sendiri MINTED BAR tersebut kepada mereka. Once mereka dah lihat dan pegang sendiri, saya yakin…..90% daripada mereka akan mula bertanya macam2 soalan kepada anda dan bersedia untuk mendengar celoteh anda mengenainya. Bukan?
Itulah pembuka bicara yang paling mudah untuk anda bantu mereka menyelamatkan nilai harta yang mereka ada. Anda untung. Mereka juga untung. Semua produk perak pureity 999 di pasaran mempunyai kelebihannya tersendiri dan gambar minted Bunga Raya yang cantik pada harga yang sangat berpatutan adalah antara kelebihan produk GSR Perak bagi membantu mewujudkan kesedaran masyarakat tentang kepentingan melabur di dalam perak secara fizikal.
Shared from 1 blog!

Irzary
013-3808031

No comments: