MukaSurat

Monday, October 15, 2012

Kenaikan Silver.. Jom kita biartkan Graf BERBICARA!


ANTARA PRODUK SILVER YANG SEMAKIN MENDAPAT TEMPAT


Kenapa saya tulis begitu?
KERANA..
1. Sekarang ini merupakan masa yang terbaik untuk membeli emas atau silver kerana harga masih boleh dikira rendah dan sedang mendaki – “menuju puncakk”
2. Sebagai seorang bapa, saya sudah mulakan pertukaran duit raya anak saya kepada emas atau silver. 
3. Ada orang kata, harga emas sekarang ni mahal laa.. OK. saranan saya, belikan mereka silver bar. Kerana harga silver masih rendah dan mampu milik. Sila tengok harga disebelah kanan blog ini.
4. Ramai orang hanya tahu simpan emas itu untung.. tetapi mereka tidak sedar, simpan silver LAGII UNTUNG..
5. Cuba bandingkan keuntungan menyimpan melalui emas atau silver ini dengan simpanan melalui bank (ASB/Tabung Haji/saving account/dll) dimana hanya menjanjikan pulangan 4% – 9% setahun??
Saya rasa cukup 5 sebab ini dahulu.. kalau anda nak tahu sebab yang lain.. anda kenalah BERTINDAK sekarang membeli & menyimpan emas atau silver!!

JOM TENGOK APA KATA GRAF2 DI BAWAH...


Saya lampirkan graf-graf dibawah.. biarlah graf ini berbicara.. :)
Kenaikan silver dalam 30 hari
Kenaikan silver dalam 60 hari
Kenaikan silver dalam 1 tahun
Kenaikan silver dalam 5 tahun
Kenaikan silver dalam 10 tahun

Perasan takk.. graf dalam tempoh 1 tahun, harga silver jatuh?? Yeahh.. satu lagi point yang saya nak tambah.. instrumen emas dan silver SANGAT bagus untuk jangkamasa yang panjang… 

-rangkaian emasperak2u-
irzary 013-3808031

No comments: