MukaSurat

Wednesday, November 13, 2013

TAHNIAH BUAT 100 PESERTA KURSUS PROFESIONAL DAN KEUSAHAWAN GSR SIRI 5

LOKASI TAWAU SABAH

28 & 29 SEPT 2013

TAHNIAH SEMUA!

[ KURSUS PROFESIONAL DAN KEUSAHAWANAN GSR SIRI 5 ]
Alhamdulillah syukur atas nikmat yang diberikan selama 2 hari 1 Malam selesai sudah Kursus Profesional Dan Keusahawan GSR siri 5 yang berlangsung di TAWAU SABAH.( 28-29 Sepstember 2013) Dengan program ini dapat membantu Peserta Program Berjaya dalam Bidang Perniagaan Emas Perak GSR dengan didedahkan ilmu pemasaran , potensi diri , softskill dan banyak lagi yang diberikan untuk memastikan semua peserta yang hadir berjaya. Ramai usahawan yang menceburi bidang perniagaan GAGAL separuh JALAN disebabkan kurang ilmu pengetahuan mengenai perniagaan , produk dan pemasaran. Insyallah dengan bersama GSR kami menyediakan pakej PERNIAGAAN yang lengkap untuk membantu mereka yang tidak mempunyai ilmu pengetahuan mengenai perniagaan. 

Untuk makluman kepada mereka yang belum kenali GSR.

Kepakaran kami menyelamatkan Kekayaan Anda Daripada Susut Nilai akibat kenaikan harga barang dan menyerlahkan keperibadian mu dengan sesuatu yang bernilai dan Memaksimunkan Nilai Kekayaan dengan memliki Emas Perak Tueln (Yang disahkan Oleh Pakar) Dengan Harga Borong yang pastinya anda akan teruja dengan harganya.

KAMI MENAWARKAN EMAS TULEN 916 & 999 HARGA BORONG DAN PELUANG PERNIAGAAN KEPADA ANDA SEMUA dengan MODAL MINIMUN . Kepada Mereka yang berminat Berniaga dengan Modal Kecilan . Kami di GSR menyediakan peluang perniagaan kepada anda termasuk LATIHAN DAN KURSUS secara PERCUMA. Anda boleh lihat gambar diatas .

 Kepada mereka yang serius sila sms  Nama<>No Tel <>lokasi ke 01110 - 8080 - 31

No comments: