MukaSurat

Monday, February 27, 2012

KEUNTUNGAN MENJADI DEALER SAH GSR

Assalamualaikum WBTH.


Ramai yang menelifon, sms dan x kurang PM ke Facebook saya bertanyakan bagaimana dan apa keuntungan menjadi ahli GSR. Saya ingin tegaskan di sini bahawa bukanlah menjadi keutamaan saya menarik anda semua menjadi dealer sah GSR. Ini juga tidak bermakna jika ada yang berminat menjadi dealer sah GSR, saya akan menolak.... Bak kata pepatah: REZEKI JANGAN DITOLAK, MUSUH JANGAN DICARI. KAWAN BIAR SERIBU, KASIH BIAR SATU...


Jadi di dalam en3 ni aku paparkan keuntungan menjadi dealer sah GSR yang mana CEO nya En Anuar dengan sukacita telah menghebahkan promosi menjadi dealer sah GSR hanya dengan bayaran RM 1,000.00. Promosi ini akan kekal sehingga 31 Disember 2012. Sebelum ini tawaran menjadi dealer dibuka dengan bayaran RM 5,000.00 (iaitu RM 1,000.00 pendaftaran dan RM 4,000.00 produk) Jadi ini adalah usaha terbaik syarikat yang bagi saya semua dealer yang mendaftar boleh memilih kekuatan produk masing-masing sama ada perak atau emas atau perhiasan mengikut kekuatan network.






Ini adalah keuntungan yang kita dapat jika bergerak lebih aktif dalam GSR. Produk emas dan perak yang menjadi medium kita untuk mengajak kawan-kawan, kenalan dan saudara mara ini menjadi mudah dengan ilmu, perkongsian, produk yang menarik, nilai produk yang diketahui umum. Hanya tinggal membuka mulut dan berkongsi info dengan merekalah ANDA AKAN DAPAT KEUNTUNGAN DALAM PERNIAGAAN INI!!!


10 manfaat dan faedah yang akan anda dapat apabila menjadi ahli serta merta ialah:




Ini adalah usaha GSR dalam menjadikan anda LEBIH BERJAYA DAN BERUSAHA! Kita tidak mahu menjadi seperti syarikat lain yang hanya memikirkan keuntungan syarikat sahaja tanpa feedback dan enviroment keselesaan yang baik untuk dealer-delaer sah GSR.


Jadi... TUNGGU APA LAGI??? MENDAFTAR SEGERA, JADI AHLI PERCUMA... MILIKI PRODUK GSR EMAS DAN PERAK HARI INI. JIKA ANDA DITAKDIRKAN BERSAMA KELUARGA BESAR GSR.. DAFTAR SEBAGAI PENGEDAR SAH GSR DAN NIKMATI GANJARAN-GANJARAN YANG DIJANJIKAN...


INI BUKAN JANJI TAPI TERBUKTI! HANYA DI GSR!!!


MUHD AZRI (SL0025)
013-3808031
www.gsr2u.com.my/irzary

No comments: