MukaSurat

Monday, May 21, 2012

Bisnes Emas menguntungkan: Bukan MLM/PEMBERIAN/DIVIDEN/PONZI

N3 ni saya update mnggunakan soalan dan jawapan.
Mungkin anda boleh memahami atau tidak mengikut pengalaman dan usaha anda untuk menerima penerangan.
Yang lain sy serahkan kepada anda untuk terus bertanya pada saya di facebook saya: azriemasperak. Group saya: myemasilverGSR atau fanpage saya: emasperak2u.

Begitu banyak saya lakukan untuk saya TIMBUl berkongsi informasi dengan anda semua. Dan harapan saya ianya berbaloi.

1.Bisnes apa ni?


GSR adalah sebuah syarikat yang menawarkan kepada kita emas dan perak dalam bentuk perak casting, perak minted, emas bar 999, emas barang kemas 999, emas barang kemas 916 dalam pelbagai bentuk perhiasan seperti cincin, rantai dan gelang. Berat bagi perak adalah untuk minted adalah 1oz manakala bagi casting pula ialah 100g, 250g, 500g dan 1kg. Bagi emas, berat bermula dari 1g, 5g dan 10g bagi bar 999, dan pelbagai berat bagi barang kemas 999 dan untuk barang kemas 916, bermula dgn cincin serendah 1g cincin hinggalah 50g barang kemas. Anda boleh KLIK bahagian produk dalam blog ini untuk melihat produk dan spesifikasi. 

Konsepnya adalah simpanan untuk jangka masa panjang demi mengukuhkan ekonomi kita dan melindungi wang kita dari susut nilai dan kalis inflasi. Ianya ada kaitan dengan wang kertas FIAT yang sebenarnya bukan matawang yang bernilai pada hakikatnya. Ini kerana emas dan perak sifatnya tidak susut nilai manakala matawang sekarangs edang menghadapi inflasi yang sangat DAHSYAT!

2.Berapa saya boleh dapat duit bulan-bulan?

Kami tidak menjanjikan kepada anda duit bulan-bulan, pulangan, pemberian, dividen dan sebagainya. Konsepnya sama macam kedai emas, beli emas dapat emas dan simpanlah emas tersebut. Bezanya dengan modal yang rendah anda sudah layak menjadi pengedar dan yang lebih mudahnya anda mengurangkan risiko membawa emas ke mana sahaja dengan hanya secara ONLINE. Nak duit lebih anda berusaha memperkenalkan emas yang dijual pada harga lebih murah dari kedai-kedai emas dan mampu milik. Setiap usaha anda diberikan komisen secara tunai pada hujung awal bulan seterusnya antara 1-7hb setiap bulan.


3.Bagaimana saya untung?

Niatkan dari awal simpanan adalah untuk masa hadapan. Sekiranya anda sudah menjadi pengedar, buat simpanan dahulu dan waktu yang sama anda memperkenalkan produk simpanan anda kepada masyarakat. Kika ada yang ingin membeli, anda trade dan anda beli yang baru PADA MASA YANG SAMA! Beli dan simpan pun dah untung sebenarnya.

Untuk berniaga emas perak kenalah dulu anda ada ILMU dan INFO HARIAN berkaitan emas dan perak. Meniaga emas bukan macam meniaga barang lain Ianya amat istimewa dan mempunyai perkaitan dengan rahsia wang kertas dan ini yang perlu anda pelajari. Hanya orang yang sabar dan berminat sahaja yang akan melepasi tahap ini. Saya akan membantu menjawab persoalan yang bermain di minda anda jika anda masih tidak faham.Saya menyediakan platform yang cukup baik untuk anda bermula dan terpulang pada anda sama ada anda mahu ataupun tidak


4.Kena cari downline? MLM ke?

Tidak... ini bukan perniagaan MLM. Anda tidak perlu mencari downline. Apa yang perlu anda lakukan ialah berkongsi ilmu tentang simpanan emas dengan orang ramai. Mulakan dengan orang yang anda kenali sama ada rakan-rakan mahupun saudara-mara (ini jika anda berminat untuk menyimpan sambil menjana keuntungan sebagai pengedar). Keahlian seumur hidup, hanya sekali sahaja bayar dan boleh diwariskan.


Mulakan dengan konsep S.E iaitu Share dan Educate. Kongsi dengan mereka dan terangkan sejelasnya berkaitan Emas dan Perak... Jangan lupa beritau mereka juga bahawa mereka boleh menjadi Tokei Kedai Emas seperti kita... Jika mereka nak join pengedar, itu adalah BONUS UNTUK ANDA!


5.Apa yang saya dapat dengan bayar RM1K tu?

(Promosi menjadi PENGEDAR SAH GSR dengan hanya RM1k adalah sehingga 31/12/2012)

- Layak dapat harga dealer yang jauh lebih murah dari harga pelanggan, inikan pula dengan harga di kedai emas dan setengah Trading yang lain
- Bisnes Card 300 keping dan ID untuk Website Affliate

- Kos penghantaran percuma produk EAMS -seumur hidup dengan jaminan jika hilang/tak sampai kepada anda dan Caj HANYA RM 15 dan RM 30 ikut berat untuk Produk Perak SAHAJA

- FLYERS sebanyak 300 keping bagi NEWBIE membantu merangsang promosi anda

- Seminar di tempat anda ditaja oleh GSR hanya perlu maklumkan tarikh dan carikan tempat da semuanya ditanggung oleh GSR.
- Khairat kematian 2 tahun sebanyak RM 500.00
- Peluang mendapatkan Produk tambahan marketing bernilai RM 1,500.++ sebagai usaha anda memperkenalkan 10 orang pengedar baru dalam rangkaian anda di GSR


So apa lagi? Boleh memahami serba sedikit atau layari Facebook, Facebook Group, Fanpage dan Email saya di emasperak2u@gmail.com, SMS saya di 013-3808031 atau terus jumpa saya OFFLINE utk perbincangan lanjut...


Irzary
013-3808031

No comments: