MukaSurat

Monday, February 20, 2012

Produk Emas dan Perak yang pelbagai...

Assalamualaikum..

Saya baru sahaja balik dari Pejabat GSR di WorlWide Shah Alam dan bertemu dengan pengasas GSR En Anuar. Sebenarnya saya ke sana bagi tujuan pembelian seunit produk yang dipesan oleh Saudara Shah melalui Phone. Kebetulan berada di Shah Alam pagi tadi, maka saya singgah untuk mengambilnya.

Produk Emas dan Perak di pasaran Malaysia cukup banyak. Semasa persinggahan selama lebih kurang sejam bersama Saudara Danial tadi, banyak maklumat telah saya perolehi. Tak kurang juga nasihat dan teguran membina bagi tujuan pemasaran dan promosi produk-produk GSR ini. Kita tidak boleh nafikan bahawa terdapat pelbagai rakan-rakan dan Agen-Agen kita di luar sana menggunakan pelbagai identiti walaupun menjual produk yang sama iiatu Eams dan Perak. Cuma yang membezakan, bagaimana cara mereka bekerja, membuat jualan, pemasaran, pembahagian komisen, bonus dan sebagainya sahaja membezakan. Ketelusan dalam skala network ini walaupun nampak remeh, kadangkala dipandang sepi oleh beberapa Agen di luar.

GSR walaupun baru sahaja dilancarkan, telah ada 200 orang yang memohon menjadi agen dan dealer yang sah! Anda bila lagi dan adakah anda hanya menanti dan mendongak kepala memerhati manusia-manusia ini berlumba-lumba mencari sumber dana dan pelaburan masa akan datang sedangkan kita hanya bercakap dalam diri bahawa: "Satu hari nanti la.. Sekarang aku rasa tak penting!" Tepuk dada tanya selera...

Saya membuka entry ini untuk memperkenalkan beberapa produk GSR. Produk yang ada di bawah merupakan produk-produk milik GSR yang mana kualiti dan jaminanya dijamin oleh GSR sendiri... Produk-produk GSR seperti berikut:




1 oz Bunga Raya Malaysia Silver Bar 31.135 gram







1 oz Harimau Malaya 2012 Silver Coin 31.135 gram







100 gram GSR Silver Bar 100 gram
(Ada juga Silver Bar 250g, 500g dan 1kg)
Hubungi saya untuk keterangan lanjut 







Saya mengesyorkan produk-produk MINTED COIN & BAR SILVER keluaran GSR ini sebagai simpanan dan pelaburan tuan-tuan dan puan-puan. Ini akan menjana pendapatan dalam pelaburan masa hadapan. Ingat! Menyimpan emas dan perak bukan untuk tujuan simpanan jangkamasa pendek. Tetapi ia bertujuan jangkamasa panjang. Simpanlah emas dan perak dan buatlah pertambahan dr bulan ke bulan.

Muhd Azrie
013-3808031 (SL0025)
www.gsr2u.com.my/irzary

No comments: